Gyakran ismétlődő kérdések

Egy webáruház tekintetében a látogatók részéről gyakran merülnek fel kérdések, melyek megválaszolása segíthet a termék kiválasztásában, vagy a rendelés leadásában, vagy csak megadja a tájékozottság által nyújtott biztonságérzetet.

Vannak kérdések, melyek a leggyakrabban merülnek fel a fogyasztók részéről, ezeket igyekeztünk összegyűjteni és maradéktalanul megválaszolni.


Mikor kapom meg a rendelésem?

Mivel több futár szolgáltatóval dolgozunk, így eltérések lehetnek a kézbesítési időintervallumban. Általánosságban azonban elmondható, hogy a munkanapokon 12:00 óráig beérkező rendeléseket még aznap átadjuk a futárszolgálatnak, akik másnapra (munkanapokon) teljesítik a kézbesítést. Természetesen ez minden szállítási mód esetében igaz, azaz átvételi pont, vagy csomagautomata és házhozszállítás esetén is.

Eltérés a kiszállítás időintervallumában is maximum 1 – 2 munkanap lehet. A csomag feladásáról és a kézbesítés várható időpontjáról elektronikus levélben, folyamatosan tájékoztatás kap a megrendelő.

Banki előre utalás esetén az átutalás teljesüléséig (számlán történő jóváírás) a csomag összekészítését, így a csomag feladását sem kezdjük meg. A későbbi átutalás jelentősen kitolhatja a csomagfeladás, valamint a kézbesítés időtartamát!

Mi van, ha nem tudom átvenni a csomagom?

Minden esetben a megrendeléskor érdemes átgondolni, hogy időbeosztásunk, esetleges távollétünk okán, mikor és főleg hogyan biztosított a csomag átvétele. Amennyiben munkanapokon sem mi, sem megbízottunk nem tud a megadott címen tartózkodni, érdemes a házhozszállítás helyett alternatív átvételi pontot választani. Itt 5 munkanap áll a rendelkezésünkre a csomag átvételére, ráadásul az automata esetében időbeli megkötés sincs, hiszen a legtöbb automata 0 – 24 óráig rendelkezésünkre áll.

Nincs bankkártyám, így is tudok rendelni?

Természetesen, igen! Minden szállítási módnál – kivéve személyes átvétel – választható több fizetési mód is. Választható banki átutalás, vagy amennyiben a készpénzt preferálja az utánvétes fizetés esetében a szállítás módjától függetlenül fizethet készpénzben is. Figyelem! Az utánvétes fizetés többletköltséggel jár!

Milyen szavatossági idővel rendelkeznek a termékek?

Minden esetben igyekszünk a lehető legfrissebb termékeket biztosítani a fogyasztóinknak! Amennyiben, a szavatossági időre vonatkozó külön figyelem felkeltő információt nem talál a termék oldalán a megrendelt termékek a webshop szabályzata alapján minimum 2/3 – os, vagy hosszabb szavatossági idővel kerülnek a csomagokba. Ez azt jelenti, hogy egy éves szavatossági idő esetében minimum 8 hónap, fél éves szavatossági idő esetében min 4 hónap a lejárati dátumig.

Ha nem ízlik a termék, visszaküldhetem és visszakapom az árát?

Sajnos az élelmiszeripari termékekre más fogyasztóvédelmi szabályok vonatkoznak, mint egyéb termékekre. Felbontás után a termékek nem visszaküldhetők. A fogyasztóvédelmi irányelvekről, elállásról, pénzvisszatérítésről az ÁSzF (Általános Szerződési Feltételek) vonatkozó pontjai az irányadók.

Minőségi kifogással hova fordulhatok?

Természetesen, ha ez előfordulna az ügyfélszolgálat készséggel áll a rendelkezésére. Ilyen esetben, kérjük azonnal vegy fel a kapcsolatot elektronikus levélben (webshop[kukac]gilan.hu) ügyfélszolgálatunkkal, hogy minél hamarabb intézkedhessünk.

Ha többet rendelek kapok kedvezményt?

A webáruház több lehetőséget is kínál, mind a lakossági, mind a céges vásárlók esetében, hogy mennyiségi kedvezményeket vegyenek igénybe. Az erre vonatkozó hirdetményeket megtalálja a webáruház főoldalán, vagy a „CÉGES VÁSÁRLÓK” menüpont alatt.

Ha cégként, vagy közületként szeretnék vásárolni, mekkora kedvezményt kaphatok?

A webáruházban külön kezeljük a lakossági és céges vásárlókat, ami elsősorban az eltérő eladási árat jelenti. Azon belföldi adószámmal rendelkező vállalkozások, akik regisztrálnak a webshopban a bejelentkezés után a termékeknél a nagykereskedelmi árakat láthatják.

Mekkora a legnagyobb mennyiség, amit rendelhetek a webshopban?

A webshopos rendeléseknél nincs mennyiségi megkötés, ám amennyiben úgy érzi, egy bizonyos termékből jelentősebb mennyiségre lenne szüksége (pl.: több 10 kg), kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal és kérjen egyedi ajánlatot.

Személyes átvételkor csak készpénzzel lehet fizetni?

Nem! A pénztárunkban terminál is rendelkezésre áll, így bankkártyával is ki tudja egyenlíteni a megrendelés ellenértékét.