Gyakran ismétlődő kérdések
Egy webáruház tekintetében a látogatók részéről gyakran merülnek fel kérdések, melyek megválaszolása segíthet a termék kiválasztásában, vagy a rendelés leadásában, vagy csak megadja a tájékozottság által nyújtott biztonságérzetet.
Vannak kérdések, melyek a leggyakrabban merülnek fel a fogyasztók részéről, ezeket igyekeztünk összegyűjteni és maradéktalanul megválaszolni.
Mikor kapom meg a rendelésem?
Mivel több futár szolgáltatóval dolgozunk, így eltérések lehetnek a kézbesítési időintervallumban. Általánosságban azonban elmondható, hogy a munkanapokon 12:00 óráig beérkező rendeléseket még aznap átadjuk a futárszolgálatnak, akik másnapra (munkanapokon) teljesítik a kézbesítést. Természetesen ez minden szállítási mód esetében igaz, azaz átvételi pont, vagy csomagautomata és házhozszállítás esetén is.
Eltérés a kiszállítás időintervallumában is maximum 1 – 2 munkanap lehet. A csomag feladásáról és a kézbesítés várható időpontjáról elektronikus levélben, folyamatosan tájékoztatás kap a megrendelő.
Banki előre utalás esetén az átutalás teljesüléséig (számlán történő jóváírás) a csomag összekészítését, így a csomag feladását sem kezdjük meg. A későbbi átutalás jelentősen kitolhatja a csomagfeladás, valamint a kézbesítés időtartamát!
Mi van, ha nem tudom átvenni a csomagom?
Minden esetben a megrendeléskor érdemes átgondolni, hogy időbeosztásunk, esetleges távollétünk okán, mikor és főleg hogyan biztosított a csomag átvétele. Amennyiben munkanapokon sem mi, sem megbízottunk nem tud a megadott címen tartózkodni, érdemes a házhozszállítás helyett alternatív átvételi pontot választani. Itt 5 munkanap áll a rendelkezésünkre a csomag átvételére, ráadásul az automata esetében időbeli megkötés sincs, hiszen a legtöbb automata 0 – 24 óráig rendelkezésünkre áll.
Nincs bankkártyám, így is tudok rendelni?
Természetesen, igen! Minden szállítási módnál – kivéve személyes átvétel – választható több fizetési mód is. Választható banki átutalás, vagy amennyiben a készpénzt preferálja az utánvétes fizetés esetében a szállítás módjától függetlenül fizethet készpénzben is. Figyelem! Az utánvétes fizetés többletköltséggel jár!
Milyen szavatossági idővel rendelkeznek a termékek?
Minden esetben igyekszünk a lehető legfrissebb termékeket biztosítani a fogyasztóinknak! Amennyiben, a szavatossági időre vonatkozó külön figyelem felkeltő információt nem talál a termék oldalán a megrendelt termékek a webshop szabályzata alapján minimum 2/3 – os, vagy hosszabb szavatossági idővel kerülnek a csomagokba. Ez azt jelenti, hogy egy éves szavatossági idő esetében minimum 8 hónap, fél éves szavatossági idő esetében min 4 hónap a lejárati dátumig.
Ha nem ízlik a termék, visszaküldhetem és visszakapom az árát?
Sajnos az élelmiszeripari termékekre más fogyasztóvédelmi szabályok vonatkoznak, mint egyéb termékekre. Felbontás után a termékek nem visszaküldhetők. A fogyasztóvédelmi irányelvekről, elállásról, pénzvisszatérítésről az ÁSzF (Általános Szerződési Feltételek) vonatkozó pontjai az irányadók.
Minőségi kifogással hova fordulhatok?
Természetesen, ha ez előfordulna az ügyfélszolgálat készséggel áll a rendelkezésére. Ilyen esetben, kérjük azonnal vegy fel a kapcsolatot elektronikus levélben (webshop[kukac]gilan.hu) ügyfélszolgálatunkkal, hogy minél hamarabb intézkedhessünk.
Ha többet rendelek kapok kedvezményt?
A webáruház több lehetőséget is kínál, mind a lakossági, mind a céges vásárlók esetében, hogy mennyiségi kedvezményeket vegyenek igénybe. Az erre vonatkozó hirdetményeket megtalálja a webáruház főoldalán, vagy a „CÉGES VÁSÁRLÓK” menüpont alatt.
Ha cégként, vagy közületként szeretnék vásárolni, mekkora kedvezményt kaphatok?
A webáruházban külön kezeljük a lakossági és céges vásárlókat, ami elsősorban az eltérő eladási árat jelenti. Azon belföldi adószámmal rendelkező vállalkozások, akik regisztrálnak a webshopban a bejelentkezés után a termékeknél a nagykereskedelmi árakat láthatják.
Mekkora a legnagyobb mennyiség, amit rendelhetek a webshopban?
A webshopos rendeléseknél alapvetően nincs mennyiségi megkötés! A futár cégek által vállalt kiszállítási mennyiség 40 kg - ban van maximálva. Amennyiben Önnek, egy bizonyos termékből jelentősebb mennyiségre lenne szüksége (pl.: több 10 kg), az alábbi lehetőségei vannak:
A 40 kg - ot meghaladó rendelések esetén, kizárólag személyes átvételre fogja tudni megrendelni a termékeket a webshopban. Amennyiben nem tud, vagy nem szeretne személyesen eljönni a rendeléséért a megjegyzésbe kérjük írja bele, hogy kiszállítással kéri. Ebben az esetben 2 - 3 munkanapon belül gyűjtő fuvarral tudjuk eljuttatni Önnek a megrendelését.
Ennek ellenére, nagyobb 40 kg - -ot meghaladó igény esetén javasoljuk, hogy vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal és kérjen egyedi ajánlatot.
Személyes átvételkor csak készpénzzel lehet fizetni?
Nem! A pénztárunkban terminál is rendelkezésre áll, így bankkártyával is ki tudja egyenlíteni a megrendelés ellenértékét.